četvrtak, 1. studenoga 2018.

AVON MARK LAK

                                        AVON MARK GEL SHINE

Večer drage moje, ovdje vam donosim recenziju o Avon Mark laku.
Ovdje nisam dugo ako bude grešaka znat čete i zašto.
Avon Mark lak je kako bi se reklo, lila boje. Isprobavam ga već dva tjedna i stvarno mi je super.
Ne guli mi se sa noktiju odmah nakon što sam ga nanijela, kao neki drugi lakovi.
Piše da ima 7 učinaka:

1. Sjaj
2. Gel tekstura
3. Intenzivne boje
4. Baza
5. Završni lak za nokte
6. Zaštita
7. Jačanje noktiju

Za jačanje nokta ne vjerujem da če mi to pomoći. Gelaste je teksture, ima sjaj, a bazni lak svakako dodajem od Essenca.


Jeste li vi možda isprobali Mark Gel Shine lak?  Što mislite o njima? Vrijedi li kupiti?

Ovdje čete vidjeti i sliku:

Nema komentara:

Objavi komentar