nedjelja, 4. studenoga 2018.

EMPTIES: 6 PROIZVODA

Neću radit posebne recenzije o ovim proizvodima, nego ću vam ih opisati, i detaljno reći o proizvodima koji su me razočarali i koji nisu.

CATRICE PRIME AND FINE- pore refining anti-shine base.

Radi se o Catrice primeru koji me razočarao i koji nebi ponovno kupila. Ne radi svoj posao, ne zagladuje pore. I kada stavim puder još se više pore vide. Ne preporučujem.

LA ROCHE POSAY- termalna voda koja pomaže da ti koža izgleda ljepše i kada je vruće da malo hladi. Iskreno sviđa mi se termalna vodica, ali ne vrijedi tih 50kn koliko več dođe. Isti posao bi napravila i Balea termalna vodica


NIVEA BABY CREAM- Nisam bas neki fan nivee, ali su mi neki proizvodi dobri. Ova kremica je mojemu bebaču učinila kožu glatkom i slistili smo je do kraja. Sada isprobavamo i druge kremice, možda se i ovoj opet vratimo. Preporučujem.

ESSENCE LASH PRINCESS VOLUME MASCARA- ova maskara mi je dala volumen trepavica samo na jednom sloju, isprobala sam više maskara ali nisu bile od pomoći, ova maskara mi se dopada i uvijek se vratim baš njoj. Trenutno sam na isprobavanju drugih maskara. Sa essence maskarama je puno ljudi zadovoljno, a tako su jeftine. Naravno da ju preporučujem. Ovo mi je već druga maskara potrošena.


SIGNAL WHITE NOW- pasta za zube koja ima plave granule i plave je boje, osim što je jako zanimljiva pomaže i izbjeliti zube. To mi je već druga po redu. Jako sam zadovoljna što sam konačno našla nešto što će mi pomoći.

BALEA HAND GEL- Balea antibakterijski gel, kad ga istisnem on ima gelastu teksturu, kad ga razmazujem pretvara se u tekuće stanje. Malo hladi ali pomaže za bakterije kad imate bebicu. Prošao je rok trajanja zato ga i bacam.
Kako se vama sviđa empties? jesam li vam puno pomogla u odabiru? Napišite mi u komentar.

Nema komentara:

Objavi komentar